Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Θα είμαι η πρώτη που θα παραδεχτώ, πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις είναι πολύ δύσκολο! Αλλά το πιο δύσκολο απ’όλα, του να γίνεις αλλά και να κρατηθείς σε φόρμα είναι το να αρχίσεις ένα σταθερό πρόγραμμα στο όποιο θα μείνεις συνεπής. Όταν βρίσκεσαι σε ένα σταθερό πρόγραμμα, είναι πολύ πιο εύκολο και να το διατηρήσεις απ’ότι όταν το αφήσεις για μερικές εβδομάδες για να ταξιδέψεις και μετά να γυρίσεις και να επιστρέψεις πάλι σε αυτό.

Έτσι, τι πρέπει να κάνεις για να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις;

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

1 Κανόνας: Έχε ένα πλάνο

Πρώτα απ΄όλα πρέπει να έχεις ένα πλάνο. Πριν φύγεις για  το ταξίδι σου να είσαι σίγουρος πως έχεις ορίσει τους στόχους σου… θέλεις να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση ή να τη βελτιώσεις; Ίσως ο στόχος σου να είναι απλά να συνεχίσεις την υγιεινή διατροφή… όποιος και να είναι απλά όρισε συγκεκριμένα το στόχο σου.

Το επόμενο βήμα είναι να κάνεις ένα (λογικό) πλάνο. Αν πρόκειται να ταξιδέψεις στην Ευρώπη, οι πιθανότητες να κρατήσεις την διατροφή σου όπως έχει είναι ελάχιστες, καθώς το φαγητό στην Ευρώπη είναι η μισή διασκέδαση! Αν πρόκειται να ταξιδέψεις σε ένα ζεστό και υγρό προορισμό, οι πιθανότητες να κρατήσεις την υγιεινή σου διατροφή είναι περισσότερες καθώς θα βλέπεις κάθε πρωί τον εαυτό σου να φοράει το αγαπημένο σου μαγιό. Όποια και αν είναι η περίπτωση, να είναι ρεαλιστική. Εξέτασε το ξενοδοχείο που θα μείνεις… έχει γυμναστήριο; Θέλεις το ξενοδοχείο σου να έχει γυμναστήριο; Σκέψου το πριν κάνεις κάποια κράτηση.

Αν θες να κάνεις προπόνηση μια φορά την ημέρα, σκέψου ποια ώρα της ημέρας σε βολεύει καλύτερα. Το πρωί πριν η θερμοκρασία ανέβει κατακόρυφα ή το απόγευμα μετά από μια μεγάλη μέρα εξερεύνησης και πριν το δείπνο; Διάλεξε αυτό που δουλεύει καλύτερα σε σένα!

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Η ταξιδιωτική μου προπόνηση

Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου και θα σου πω ότι δεν είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, όταν πρόκειται για μια συγκεκριμένη ταξιδιωτική προπόνηση… όχι γιατί δεν προσπάθησα, αλλά γιατί είμαι τόσο απασχολημένη με το να μαζεύω πληροφορίες και να τις γράφω στο Blog, γιατί η κάθε μέρα μου είναι τόσο διαφορετική από την προηγούμενη, που έτσι διαλέγω το πλάνο “όχι πλάνο”. Έχω κολλήσει με τον 3 κανόνα… συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις περισσότερα.

2 Κανόνας: Επέμεινε σε αυτό

Τώρα λοιπόν που έχεις πλάνο, θα πρέπει να επιμείνεις σε αυτό. Αυτό είναι εν μέρη το γιατί είναι τόσο σημαντικό να είσαι ρεαλιστής με το πλάνο σου… γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σε θέση να το εκτελέσεις!

3 Κανόνας: Να είσαι δραστήριος κάθε μέρα, παντού, με κάθε τρόπο

Σε αντίθεση με μια άκαμπτη ρουτίνα στο γυμναστήριο, κρατώντας τον εαυτό σου σε φόρμα όταν είσαι στο δρόμο μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό, πιο αυθόρμητο και πιο δημιουργικό. Εάν δεν αισθάνεσαι πως πρέπει να ακολουθήσεις τη τυπική καθημερινή προπόνηση, τότε πάρε ρεπό από αυτή και γίνε πιο δημιουργικός.

Σκέψου τι υπάρχει τριγύρω… μπορείς να πας για πεζοπορία, τρέξιμο ή ποδηλασία; Μπορείς να παρακολουθήσεις ένα μάθημα χορού ή yoga; Οι επιλογές είναι πολλές! Εάν δεν είσαι σε πόλη, τότε η καλύτερη λύση είναι να νοικιάσεις ένα ποδήλατο ή να κάνεις πεζοπορία σ’ένα νέο μονοπάτι. Στη χειρότερη περίπτωση, μπορείς να κάνεις μια μεγάλη βόλτα ώστε να εξερευνήσεις τι υπάρχει εκεί γύρω.

Εάν χρειάζεσαι λίγη έμπνευση ώστε να βγεις έξω, τότε βάλε τα ακουστικά σου και ρύθμισε την αγαπημένη σου playlist… εκείνη που θα σε κάνει να νιώθεις τη κίνηση να βγαίνει από μέσα σου. Πριν καν το καταλάβεις θα έχεις κάνει σχεδόν 10 χιλιόμετρα πεζοπορία… άσε που θα έχεις βγάλει μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες ανακαλύπτοντας κάτι διαφορετικό. Βγες έξω λοιπόν και απόλαυσε τη μέρα σου!

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Η απόδειξη της “αποτυχημένης” ταξιδιωτικής μου προπόνηση

Μερικές μέρες αισθάνεσαι πως δεν έχεις την διάθεση να βγεις έξω… είτε είσαι λίγο κουρασμένος από το jetlag είτε ο καιρός είναι άθλιος. Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι κάποια ενοχή γι’αυτό… πίστεψέ με το ξέρω πολύ καλά! Σε αυτή τη περίπτωση σου έχω μια πολύ γρήγορη 20λεπτη προπόνηση, ικανή να σε κάνει να νιώσεις πως κάτι έχεις κάνει αυτή τη μέρα:

5 λεπτά ζέσταμα με το αγαπημένο σου τραγούδι

5 σετ (όσο πιο γρήγορα μπορείς):

x20 καθίσματα (squats)

x10 pushups

x20 situps

x20 κοιλιακούς

x5 λεπτά διατάσεις

… μόλις έκανες 100 καθίσματα (squats), 50 pushups, 100 situps και 100 κοιλιακούς!

Αν όλα τα παραπάνω δεν λειτουργήσουν… τότε χόρεψε στο καθρέφτη σου να να μην σε βλέπει κανείς για 30 λεπτά… αυτό λειτουργεί κάθε φορά!

Love Hra xxx

© 2016, Female Traveler. All rights reserved.

Related Post

Leave a Reply

12 Comments on "Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Kristine
Guest

Great post! I really should follow your advice on this. It’s not hard to get some push ups and squats done in the morning. I’m just lazy. haha. I do, however, always take the stairs instead of the escalators, and walk a lot instead of taking too much public transportation 🙂 guess that’s better than nothing. haha

Sara White
Guest

These are great tips. I think having a reasonable plan is half the battle – when I’m at home I work out almost every day, but when I’m travelling (especially for a shorter trip) I allow myself a bit of lenience in case I feel like relaxing a bit more. But also I think it’s important to account for time spent walking long distances, hiking to see monuments and important sights, etc. All those steps must count for something, right?

india paine
Guest

Great advice! I am one to stay fit and healthy at home but struggle to stick to it while travelling. Hiking is my key exercise when travelling and I do love that and its a great way to see all the sights!

twitter_tripexperiences
Member

Hello there Greek lady! Loved your post. Εγώ ειλικρινά το τελευταίο πράγμα που σκεύτομαι όταν ταξιδεύω είναι η γυμναστική! Kisses from Cyprus 🙂

Marta Nightingale
Guest

I agree consistency is the most important part, especially when on the road with new places almost every day. With all those changes I always keep one thing stable: my mornings when I get up at 5 am and go on to my workout straight away, before even my mind gets the chance to have second thoughts.

Cristina
Guest

Ohh, the number of times I’ve told myself that I would workout during travels. Somehow it never worked for me. However, I will not give up :). Great post btw.
Cristina

Soumya Nambiar
Guest

When we are traveling, we do eat a lot of food that it is difficult to stay fit. But I end up walking a lot which helps in a workout of sorts, I guess. I need to start following your lead for doing a good workout when I am on the road.

Jennifer Dunham
Guest

These are great tips! I definitely think that making sure you have a plan to exercise while you are traveling can help to avoid getting off track.

Rosemary
Guest

This is a great post, because keeping fit while traveling can be challenging. For me, I always travel with my running shoes and that helps with exercise. It also allows me to see parts of the area I otherwise would not have seen. Also, an excuse to eat more local goodies 🙂 Lol!!

Emma
Guest

Ugh it’s so tough to not eat all the new food that an amazing new place has to offer so I definitely make sure I up my exercise. Walking everywhere helps, I like hiking and swimming in the sea too so I try and get that in!

Soraya
Guest

This is a fantastic post! I always try my best to keep in shape, even when I travel. Whenever I can, I’ll always take the stairs, or I’ll do a few laps in the swimming pool, or I’ll walk to places instead of riding in a car. Whatever I can to help keep things in check!

Zoe
Guest

This is really useful to me! I love to keep fit when I’m home but never very good at it when I’m travelling so these tips will come in really useful! I agree that putting your headphones on and listening to a fave playlist is great motivation 🙂

wpDiscuz
error:
Αρέσει σε %d bloggers:
Inline
Inline