Το κάστρο του Κόμη Δράκουλα – Τρανσυλβανία

Το κάστρο του Κόμη Δράκουλα - Τρανσυλβανία Πόσες φορές δεν ακούσαμε ως μικρά παιδιά τις ιστορίες του Κόμη Δράκουλα από το γνωστό μυθιστόρημα του Μπραμ Στόκερ, τις οποίες μεγαλώνοντας τις είδαμε σε ταινία; Από πολύ μικρή ήθελα να ψάξω να βρω και εξερευνήσω αυτό το κάστρο… και τελικά συνέβει ένα κρύο χειμώνα κάπου δύο χρόνια πριν…

Είχα κανονίσει να μείνω στη πόλη Brasov για λίγες μέρες, έτσι ώστε να προλάβω να δω το ομορφότερο κάστρο της Ευρώπης , το κάστρο Peles και φυσικά το κάστρο Μπραν (το κάστρο του Κόμη Δράκουλα). Έκλεισα ένα ξεναγό με αυτοκίνητο και σε πολύ λίγο βρισκόμουν στα 2 υπέροχα αυτά κάστρα που τόσο ήθελα να δω… Ήρθαν και με πήραν από το ξενοδοχείο ακριβώς στις 9 και ξεκινήσαμε  για τον πρώτο μας προορισμό το κάστρο Peles και στη συνέχεια για το κάστρο των ονείρων μου… το κάστρο Μπραν.

Το κάστρο του Κόμη Δράκουλα - Τρανσυλβανία

Όταν φτάσαμε στο Μπραν είχαμε πολύ λίγες ευκαιρίες να απολαύσουμε “καλό φαΐ” ο οδηγός με πήγε σε ένα κοντινό καφέ να δοκιμάσουμε μια ζεστή σοκολάτα… ιδανική για το κρύο που έκανε… αλλά προς κακή μου τύχη ούτε η σοκολάτα ήταν αυτό που περίμενα… εκείνη ήταν η στιγμή που αποφάσισα να έχω μερικά σνακ πάντα μαζί μου, ώστε να μην μένω νηστική.

Πήραμε το δρόμο για το κάστρο, η λαχτάρα μου όλο και μεγάλωνε από τη στιγμή που διέσχιζα το μονοπάτι με τις δεντροστοιχίες μέχρι να φτάσω στη είσοδο του κάστρου…- η τιμή εισόδου γύρω στα 8 ευρώ- τσέκαραν τα εισιτήρια και ανεβήκαμε στην πρώτη αίθουσα, την αίθουσα προβολής… Προς μεγάλη έκπληξη, το κάστρο είχε τροποποιηθεί σε ένα πιο μοντέρνο στυλ… σύγχρονες καρέκλες αλλά και καναπέδες γέμιζαν το δωμάτιο… και οι τοίχοι φρεσκοβαμμένοι… ένα καλοδιατηρημένο κάστρο που πλέον βρίσκεται υπό ιδιωτική ιδιοκτησία της βασιλικής οικογένειας…

Το κάστρο του Κόμη Δράκουλα - Τρανσυλβανία Συνεχίσαμε τη ξενάγηση και βρεθήκαμε να απολαμβάνουμε τη θέα της αυλής του κάστρου… μια θέα που με γέμιζε δέος … στη συνέχεια πήραμε το δρόμο για το δωμάτιο θέασης όπου στους τοίχους κρέμονταν μια σειρά από πλακάτ με την ιστορία και τους μύθους του κάστρου  και του  Βλαντ του Ανασκολοπιστή- του γνωστού Κόμη…

Ήταν μια μοναδική εμπειρία που σίγουρα σου τη συνιστώ αν βρεθείς στη Ρουμανία…όσο για μένα είμαι απόλυτα ευτυχής που κατάφερα να το δω από κοντά…

Love Hra xxx

© 2016, Female Traveler. All rights reserved.