Great Ocean Road Day Trip

Σε κανέναν άλλο δρόμο της Αυστραλίας δεν θα συναντήσεις μια τόσο ενδιαφέρουσα εναλλαγή τοπίων όσο στον Great Ocean Road… απέραντες αμμουδερές παραλίες, ατελείωτες σειρές από απόκρημνα βράχια, αγριολούλουδα και γραφικά ψαροχώρια με φόντο τις απότομες πλαγιές των οροσειρών Άτγουει με τα δάση της βροχής. Το σήμα κατατεθέν αυτού του δρόμου είναι οι Δώδεκα Απόστολοι (Twelve Apostles), μια σειρά από εκπληκτικούς βραχώδεις σχηματισμούς που ξεπροβάλλουν μέσα από τη θάλασσα κοντά στο Πορτ Κάμπελ. Τον Great Ocean Road πρέπει οπωσδήποτε να τον βάλεις στη λίστα σου όταν επισκεφτείς την Μελβούρνη.

Όπως τον έζησα εγώ

Πως να πας

Καλό θα ήταν να επιλέξεις να νοικιάσεις ένα αυτοκίνητο για μία μέρα γιατί το λεωφορείο δεν συμφέρει και πολύ… Κάνει τέσσερις ώρες να πάει  και άλλες τόσες να γυρίσει αργά το απόγευμα… οπότε δεν θα στο συνιστούσα καθόλου… Αντίθετα με το αυτοκίνητο μπορείς να το διοργανώσεις έτσι ώστε να απολαύσεις τους 12 Αποστόλους μέχρι το μεσημέρι, να γευματίσεις σε ένα από τα γραφικά ψαροχώρια, να περάσεις λίγο χρόνο στη θάλασσα και όποτε νιώσεις πλήρης να πάρεις το δρόμο για την επιστροφή.

Μπορεί ο χρόνος σου να είναι περιορισμένος… αλλά πίστεψε με ακόμα και αυτός είναι αρκετός…

Θυμάμαι πως ήταν μια ηλιόλουστη μέρα Παρασκευής… είχαμε κανονίσει αυτοκίνητο να έρθει να μας πάρει από το ξενοδοχείο στις 7 το πρωί και λίγα μέτρα πιο κάτω… σταματήσαμε να απολαύσουμε τον πρώτο μας καφέ….

Δεύτερη στάση; Τόρκει… όπου αρχίζει τυπικά ο Great Ocean Road… ένα παλιό θέρετρο  διακοπών… Απολαύσαμε την παραλία και κάτσαμε να πάρουμε το πρωινό μας… Η συνέχεια του ταξιδιού; απλά γραφική και μοναδική – προετοιμάσου όμως για περισσότερες στροφές απ’ότι περιμένεις- Επόμενη στάση Lorne… άπλετο surf και πολλές φωτογραφίες… μέχρι να μπούμε στο δρόμο για να συνεχίσουμε… Στο δρόμο αυτό έχει πάρα πολλές μικρές πόλεις αν θέλεις να κάνεις μια στάση … για μένα η ιδανική είναι η Apollo Bay…

Γύρω στο μεσημεράκι φτάσαμε στους 12 Αποστόλους… ήταν κάτι παραπάνω από μαγευτικό από αυτό που είχα φανταστεί… είναι από εκείνα τα πράγματα που δεν περιγράφονται με λόγια και πρέπει απλά να δεις στην ζωή σου … ίσως από τα καλύτερα που έχω δει σε όλη μου τη ζωή…

Great Ocean Road Day Trip

Φυσικά θα συναντήσεις πολλούς τουρίστες αλλά όχι τόσους ώστε να σου σταθούν εμπόδιο στο να απολαύσεις αυτή τη θέα…

Ήρθε η ώρα της επιστροφής… αυτή τη φορά επιλέξαμε τον πιο γρήγορο δρόμο για να γυρίσουμε στη Μελβούρνη… ομολογώ πως ήταν αρκετά κουραστική εκδρομή αλλά στο τέλος άξιζε τόσο που σίγουρα θα το ξανάκανα …. και σίγουρα ένα από αυτά που πρέπει να κάνεις και εσύ αν τύχει και βρεθείς εκεί…

Love Hra xxx

© 2016, Female Traveler. All rights reserved.