Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Θα είμαι η πρώτη που θα παραδεχτώ, πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις είναι πολύ δύσκολο! Αλλά το πιο δύσκολο απ’όλα, του να γίνεις αλλά και να κρατηθείς σε φόρμα είναι το να αρχίσεις ένα σταθερό πρόγραμμα στο όποιο θα μείνεις συνεπής. Όταν βρίσκεσαι σε ένα σταθερό πρόγραμμα, είναι πολύ πιο εύκολο και να το διατηρήσεις απ’ότι όταν το αφήσεις για μερικές εβδομάδες για να ταξιδέψεις και μετά να γυρίσεις και να επιστρέψεις πάλι σε αυτό.

Έτσι, τι πρέπει να κάνεις για να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις;

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

1 Κανόνας: Έχε ένα πλάνο

Πρώτα απ΄όλα πρέπει να έχεις ένα πλάνο. Πριν φύγεις για  το ταξίδι σου να είσαι σίγουρος πως έχεις ορίσει τους στόχους σου… θέλεις να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση ή να τη βελτιώσεις; Ίσως ο στόχος σου να είναι απλά να συνεχίσεις την υγιεινή διατροφή… όποιος και να είναι απλά όρισε συγκεκριμένα το στόχο σου.

Το επόμενο βήμα είναι να κάνεις ένα (λογικό) πλάνο. Αν πρόκειται να ταξιδέψεις στην Ευρώπη, οι πιθανότητες να κρατήσεις την διατροφή σου όπως έχει είναι ελάχιστες, καθώς το φαγητό στην Ευρώπη είναι η μισή διασκέδαση! Αν πρόκειται να ταξιδέψεις σε ένα ζεστό και υγρό προορισμό, οι πιθανότητες να κρατήσεις την υγιεινή σου διατροφή είναι περισσότερες καθώς θα βλέπεις κάθε πρωί τον εαυτό σου να φοράει το αγαπημένο σου μαγιό. Όποια και αν είναι η περίπτωση, να είναι ρεαλιστική. Εξέτασε το ξενοδοχείο που θα μείνεις… έχει γυμναστήριο; Θέλεις το ξενοδοχείο σου να έχει γυμναστήριο; Σκέψου το πριν κάνεις κάποια κράτηση.

Αν θες να κάνεις προπόνηση μια φορά την ημέρα, σκέψου ποια ώρα της ημέρας σε βολεύει καλύτερα. Το πρωί πριν η θερμοκρασία ανέβει κατακόρυφα ή το απόγευμα μετά από μια μεγάλη μέρα εξερεύνησης και πριν το δείπνο; Διάλεξε αυτό που δουλεύει καλύτερα σε σένα!

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Η ταξιδιωτική μου προπόνηση

Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου και θα σου πω ότι δεν είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, όταν πρόκειται για μια συγκεκριμένη ταξιδιωτική προπόνηση… όχι γιατί δεν προσπάθησα, αλλά γιατί είμαι τόσο απασχολημένη με το να μαζεύω πληροφορίες και να τις γράφω στο Blog, γιατί η κάθε μέρα μου είναι τόσο διαφορετική από την προηγούμενη, που έτσι διαλέγω το πλάνο «όχι πλάνο». Έχω κολλήσει με τον 3 κανόνα… συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις περισσότερα.

2 Κανόνας: Επέμεινε σε αυτό

Τώρα λοιπόν που έχεις πλάνο, θα πρέπει να επιμείνεις σε αυτό. Αυτό είναι εν μέρη το γιατί είναι τόσο σημαντικό να είσαι ρεαλιστής με το πλάνο σου… γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σε θέση να το εκτελέσεις!

3 Κανόνας: Να είσαι δραστήριος κάθε μέρα, παντού, με κάθε τρόπο

Σε αντίθεση με μια άκαμπτη ρουτίνα στο γυμναστήριο, κρατώντας τον εαυτό σου σε φόρμα όταν είσαι στο δρόμο μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό, πιο αυθόρμητο και πιο δημιουργικό. Εάν δεν αισθάνεσαι πως πρέπει να ακολουθήσεις τη τυπική καθημερινή προπόνηση, τότε πάρε ρεπό από αυτή και γίνε πιο δημιουργικός.

Σκέψου τι υπάρχει τριγύρω… μπορείς να πας για πεζοπορία, τρέξιμο ή ποδηλασία; Μπορείς να παρακολουθήσεις ένα μάθημα χορού ή yoga; Οι επιλογές είναι πολλές! Εάν δεν είσαι σε πόλη, τότε η καλύτερη λύση είναι να νοικιάσεις ένα ποδήλατο ή να κάνεις πεζοπορία σ’ένα νέο μονοπάτι. Στη χειρότερη περίπτωση, μπορείς να κάνεις μια μεγάλη βόλτα ώστε να εξερευνήσεις τι υπάρχει εκεί γύρω.

Εάν χρειάζεσαι λίγη έμπνευση ώστε να βγεις έξω, τότε βάλε τα ακουστικά σου και ρύθμισε την αγαπημένη σου playlist… εκείνη που θα σε κάνει να νιώθεις τη κίνηση να βγαίνει από μέσα σου. Πριν καν το καταλάβεις θα έχεις κάνει σχεδόν 10 χιλιόμετρα πεζοπορία… άσε που θα έχεις βγάλει μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες ανακαλύπτοντας κάτι διαφορετικό. Βγες έξω λοιπόν και απόλαυσε τη μέρα σου!

Πως να κρατηθείς σε φόρμα όταν ταξιδεύεις

Η απόδειξη της «αποτυχημένης» ταξιδιωτικής μου προπόνηση

Μερικές μέρες αισθάνεσαι πως δεν έχεις την διάθεση να βγεις έξω… είτε είσαι λίγο κουρασμένος από το jetlag είτε ο καιρός είναι άθλιος. Δεν χρειάζεται να αισθάνεσαι κάποια ενοχή γι’αυτό… πίστεψέ με το ξέρω πολύ καλά! Σε αυτή τη περίπτωση σου έχω μια πολύ γρήγορη 20λεπτη προπόνηση, ικανή να σε κάνει να νιώσεις πως κάτι έχεις κάνει αυτή τη μέρα:

5 λεπτά ζέσταμα με το αγαπημένο σου τραγούδι

5 σετ (όσο πιο γρήγορα μπορείς):

x20 καθίσματα (squats)

x10 pushups

x20 situps

x20 κοιλιακούς

x5 λεπτά διατάσεις

… μόλις έκανες 100 καθίσματα (squats), 50 pushups, 100 situps και 100 κοιλιακούς!

Αν όλα τα παραπάνω δεν λειτουργήσουν… τότε χόρεψε στο καθρέφτη σου να να μην σε βλέπει κανείς για 30 λεπτά… αυτό λειτουργεί κάθε φορά!

Love Hra xxx

© 2016, Female Traveler. Female Traveler – All rights reserved.

Related Post

error:
Inline
Inline